Last update.. maybe

Dah lama aku tak buka blog ni. Sib bek tak terlupa password lagi.

Last week aku check email..pm.. ada juga few people yang tanyakan update. Yang minta aku jadi coach pon ada. Terkejut juga, aku tatau plak ada few people yang bagi attention pada blog ni. Terima kasih. Aku tak layak nak ngajar orang.

Actually aku ada problem dengan Internet Access, dah lama aku apply streamyx.. tapi baru 3 hari dorang datang pasang. Alhamdulillah.. tak sia sia gak la aku pegi ulang alik TM point..sampaikan staff kat sana bagi aku no phone dorang. Umah aku dengan pekan.. jauh juga. Nak berulang alik ke sana..letih.

Those yg nak tahu update, learning progress aku sentiasa berjalan. Even tak da internet pon, aku belek belek stuff yg ada, buat action plan skit skit. Sempat juga aku abiskan 16 DVD copywriting. Aku study wake up productive gak, mmg sempoi habis produk tu.

Tentang campaign.. ada few campaign aku kena mula balik. Ada problem dengan hosting. Yang masih berjalan pon ada..cuma kurang memberangsangkan.

Dah ada tenet ni.. semangat skit aku nak buat keja. Tak perlu lagi aku lepak kedai mamak..berulang alik ke cc, tumpang wireless jiran. Aku nekad nak all out, fully focus on my task.

So, aku akan giveup forum, blog, instant messaging, and other distraction. Aku rasa banyak sangat tenaga aku terbuang dengan semua tu. Even tv pon banyak buang masa aku, kadang – kadang sampai 4 5 jam sehari habis masa dengan terpaku atas sofa kat depan tv saja.

Post ni mungkin yang terakhir.. niat aku dulu..nak rekod step by step apa yang aku lalui..so that aku buleh rujuk, orang lain pon mungkin boleh dapat manfaat gak. Tapi, aku nampak yg tak logik untuk aku rekod secara terperinci. Aku cuma rekod activity aku dgn msword saja.. lebih mudah, and simple.

OK kawan – kawan.. harap korang pon teruskan usaha, sama sama la kita belajar. Sama sama dimurahkan rezeki. Amin.

sebagai penutup..ini cek terbaru.. baru sampai petang tadi. Syukurlah..aku edit alamat dalam akaun clickbank, risau plak takot tak sampai sebab aku sekarang duduk kampung. Dah terbukti posmen baru kawasan aku ni tere and tak malas buat keja..bolehla aku tuka alamat untuk akaun yang lain.

Leave a Reply

