Kes Study.. Cpa Lead

Dah lama diam diri..banyak betol masalah yg datang. Alhamdulillah.. makin surut dah getting better. Pening juga kepala.. sampai tak dapat nak fokus pada benda yg aku minat ni. Harini aku nak buat kes study tentang cpa lead. Rasanya semua orang dah tahu tentang cpalead, sangat ngetop di kalangan marketer and user. Pada yg tak tau.. Silalah buat research menggunakan google.

OK berbalik pada tujuan post ni, aku dah daftar dengan cpalead hampir 3 bulan. And earning pon kosong sebab tak sentuh. Aku totally blur sebab tak pernah ada sebarang pengalaman CPA. So, aku ada study skit dalam 2 minggu tentang cpalead and want to have a try tonight. Harap akan ada hasil.

Aku dah setel tentang niche yg sesuai untuk cpalead, and decide untuk gunakan free website. Ada few tempat yg aku rasa bagus. Weebly. yola, blinkweb. Blinkweb paling aku rasa selesa, so aku decide untuk pakai blinkweb.

Niche yg aku pilih berkisarkan video. Dari apa yg aku baca, banyak yg earn melalui tv show/movie niche. Pendek kata benda2 hiburan yg boleh selalu di update.

—————————————————————————————

Goal : Make RM100 (usd 30 aka usd 1 per day) untuk bulan MAY 2010.

Niche : Video

Landing Page : Free site

Traffic Method : Free Method

——————————————————————————————-

Progress yg dah aku buat.

– Setup landing page.

– Sediakan bahan untuk traffic.

– Setup few post (untuk SE)

– Design Cpalead gateway.

—————————————————————————-

Hasil Sekarang – 0 Leads , 13 Clicks (11.47 malam 7/05/2010)

—————————————————————————-

Bersambung esok..

2 thoughts on “Kes Study.. Cpa Lead

Leave a Reply

