Alhamdulillah.. Target Dah Tercapai

Akaun di cpalead sekarang baru masuk 24 May 54 minit yang lalu. Aku belum ada lead untuk harini. Tapi untuk hari semalam, aku dah berjaya reach target untuk cpalead projek ni. Target pertama adalah untuk menghasilkan 30USD untuk bulan May. Tapi target tu di ubah kepada USD200 untuk bulan May since aku rasakan amount $200 posible if aku fokus lebih sikit. Alhamdulillah.. syukur, harini aku berjaya capai target.

Memandangkan bulan may masih berbaki beberapa hari lagi, aku akan cuba untuk push sehingga ke USD300. Aku tak lihat sebagai target atau new goal, tapi lebih ke arah mencabar kemampuan diri. Akan update earning by the end of may.

Menariknya hari ni, aku secara kebetulan discover few thing yang aku rasakan cool especially for free traffic. Since masih belum di uji cuba, aku klasifikasikan sebagai unproven technique. Aku gak dah mula membelek ebook yang aku beli beberapa hari lepas – CPA Prototaip. Aku percaya mesti ada few idea baru yang aku boleh suaikan dengan situasi aku sekarang.

3 thoughts on “Alhamdulillah.. Target Dah Tercapai

  1. terima kasih bro.. tak 100% , sempat juga pakai wordpress + domain sendiri..dalam seminggu.. sebelum bandwidth habis. Pastu guna free site balik. Masuk JUN, harap bleh pakai balik.

Leave a Reply

