Sssslow..


Satu Dua hari ni, internet connection umah aku sangat slow.. nak loading page yang simple pon boleh menghasilkan bunga – bunga tension. Earning cpalead pon join sekali menye-lowwwkan diri. Jumlah Click normal, tapi lead kurang normal. Selalunya, paling rendah conversation rate , sekitar 10% , 1 2 hari ni, tahap 2%. Aku tak luangkan masa untuk figure out whats really happen, just simply assume “belum rezeki”. Better aku fokus untuk cari niche baru.

Earning sekarang.. baru USD223 , Harapan nak reach 300 tu aku rasa agak pudar. MUNGKIN, paling tinggi boleh pegi pon USD250 saja. Itu pon kalo earning esok lusa kembali normal. Takpelah, next month aku cuba untuk lebih agresif. Bulan ni lebih ke arah try and error, once dah dapat rentak.. boleh speed skit. Harapnya tak masuk longkang. Insyaallah.

4 thoughts on “Sssslow..

  1. Earning dari cpalead.. nak mix cpalead dengan facebook pon boleh. Aku on the way ke arah tu. Kalo ada benda best. aku share kat sini.

  2. Tak pernah cuba pula cpalead..tapi satu benda yang bagus…
    $250 usd tu untu try and error…ermmm itu dah sudah bagus..bila dah dapat rentak Insyallah boleh banyak lagi…

Leave a Reply

