FireFox Plugin for Cpalead

Assalamualaikum..

Sebelum ni ada terbaca yang Cpalead sekarang sudah auto approve, maksudnya korang register arini, arini juga akan approve. So, bolehla start generate duit dengan cpalead. Kalau korang berminat untuk belajar.. contact aku, jom kita belajar sama sama.

Tentang entry kali ni, aku nak kongsikan satu plugin untuk firefox (mozilla internet browser) yang sangat menjimatkan masa aku terutama untuk melihat earning cpalead. Dengan plug in (cpalead ticker), aku tak perlu lagi nak login ke cpalead.com , sebabnya.. cpalead earning boleh di lihat direct dari browser firefox.


UPDATE LEBIH PANTAS

Dengan cpalead plugin ni, kita akan dapat update yang lebih pantas dari cpalead.com. Pernah beberapa kali aku tengok yang earning di browser sudah meningkat..tapi di cpalead.com belum lagi meningkat (belum update). Selepas hampir 15 saat, barulah cpalead.com memaparkan statistik terkini.




SENANG SETTING

Selepas korang dah aktifkan cpalead ticker ni, righ click pada cpalead ticker (di bawah browser) dan pilih option. Masukkan publisher id (affiliate id yg tertera di account cpalead) , dan set kan seberapa kerap kita nak update.

Install Cpalead Ticker here

Leave a Reply

