Dapatkan Hosting Hostgator Secara Percuma

Untuk bulan pertama aja😀

OK ni video aku jumpa masa check statistik kat cpalead tadi. Aku dah cuba guna code yang dia pakai – CACTUS , and nampaknya bil untuk bulan pertama cuma USD0.01  , so.. bagi sesapa yang tengah mencari hosting, silala guna code CACTUS. Sayangnya aku terlepas pandang video ni, kalo tak.. leh jimat skit.

2 thoughts on “Dapatkan Hosting Hostgator Secara Percuma

    1. ya.. bulan pertama boleh berjimat. So far puas hati dengan hostgator. cukup dengan keperluan yg ada sekarang.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s