sama macam nuffnang juga

Kebelakangan ni.. rajin gak aku jalan – jalan ke blog orang lain. Semuanya disebabkan aku terjumpa satu komuniti yang menarik iaitu – gengblogger. Dari komuniti ni lah aku dapat info serba sedikit tentang nuffnang dan magga ads. 2 nama yang aku sebutkan tu sebenarnya adalah syarikat pengiklanan yang sangat sesuai untuk dipadankan dengan blog kita. Cuma, kemungkinan lebih sesuai dengan blog yang pelawatnya majoriti dari malaysia.

Bagi blog yang pelawat utamanya dari US, anda masih boleh mendaftar dengan syarikat pengiklanan seperti Adbrite, clicksor, dan adonion. Seperti juga nuffnang (mungkin) , kita akan dibayar berdasarkan jumlah iklan yang terpapar (impression) dan juga jumlah iklan yang di klik oleh pelawat. Post kali ni, aku kongsikan hasil daripada syarikat-syarikat tersebut, earning ciput disebabkan jumlah traffic yang sedikit. Kalau pelawat korang banyak, dan tentu earning pon akan lebih baik.

Dari adbrite

Dari clicksor

Dari adonion

Bagi yang berminat untuk mendaftar dengan syarikat – syarikat ni sebagai publisher, korang boleh click gambar – gambar di atas.

6 thoughts on “sama macam nuffnang juga

Leave a Reply

