Buka Kelas Mengajar Online

Assalamualaikum..

Sebelum ni saya banyak terima komen dan email bertanyakan tentang kalau kalau saya ada membuka kelas untuk mengajar bagaimana atau cara saya menjana pendapatan dengan cpalead. Hari ni, berita baik kepada sesiapa yang berhasrat untuk belajar secara persorangan dengan saya.

Saya bukanlah seorang pakar, tapi Insyaallah, dengan pengalaman yang saya ada selama 6 bulan dengan cpalead, saya yakin boleh membantu anda untuk mula menjana dollar yang pertama. Di bawah, saya senaraikan maklumat berkaitan pengajaran ini.

Medium pengajaran – Menggunakan Skype atau Yahoo Mesengger atau Email.

Tempoh Pengajaran : 1 Minggu Sesi ” step by step ” dan Support selama mana anda rasa perlu. Insya’Allah, saya akan bimbing sampai anda mampu berjalan berseorangan.

Harga – Rm150 Sahaja.

Kelayakan :

1 ) Saya mencari pelajar yang betul betul “Zero” atau dalam kata lain ” tak tau apa apa”. 2) Mempunyai komputer dan capaian internet. 3) Mempunyai masa sekurangya 1-2 Jam sehari untuk aktiviti ini 4) Tidak akan berputus asa.

Modal untuk bermula : Boleh dilakukan secara 100% percuma, ataupun labur sedikit duit untuk Hosting dan juga Domain.  Terpulang kepada anda. Cara percuma ada risikonya.

Silibus / Topik yang akan di ajar :

1) Intro to Cpalead.com dan Paypal.com

2) Market / Demand Research

3) Keyword Research

4) Beli domain dan Hosting

5) Setup blog wordpress

4) Dapatkan traffic

5) Pemasangan Cpalead ke Blog

6) Analisa Perubahan untuk earning yang lebih baik.

Income possibility : Saya tak janjikan sebarang kejayaan dalam bentuk wang ringgit, saya cuma berkongsi cara yang telah saya gunakan untuk menjana puluhan ribu dari cpalead. Rezeki anda tidak terletak di tangan saya.

Jika anda berminat, sila emailkan kepada saya – rashidanramli@yahoo.com dengan tajuk “BELAJAR”.

Terima Kasih

6 thoughts on “Buka Kelas Mengajar Online

    1. Buka peluang untuk orang baru bro🙂 yang dah lama mungkin tak perlukan ilmu asas yang saya akan ajar ni.

Leave a Reply

