Setahun!

Dah setahun rupanya blog ni tak berupdate. Gila lama. Dalam masa setahun jugak macam-macam dah berlaku. Ada yang best, ada kureng best.

Minat aku masih lagi sama, mencari peluang-peluang buat duit dari rumah menggunakan internet. Dah hampir 3 tahun aku bergantung penuh kepada internet untuk sara keluarga, so far Alhamdulillah.

Dalam masa setahun aku diamkan diri ni, banyak juga benda baru yang aku belajar. Cumanya terasa malas sangat nak kongsi di sini. Trend sekarang pun nampaknya dah banyak yang berubah. Ada yang dulunya senang..sekarang jadi makin susah. Ada juga yang dulu di anggap susah.. sekarang dah jadi mudah.

Insya’Allah, kalau diberikan kekuatan aku akan kongsikan apa yang dirasakan bermanfaat.

3 thoughts on “Setahun!

  1. Hey Eidan dah lama tak check out blog kau. Baguslah kau still active lagi. So far experience aku…income merosot gila sejak Google Penguin update diperkenalkan April 2012 + update2 yg lain2! Basically, dari segi SEO memang agak susah nak buat duit.

    Dulu pakai article marketing boleh dpt income yg baik, sekarang tak effective lagi sebab article directories dah kena slap. Dulu buat mini niche sites pakai spam links pun boleh rank baik & buat duit, sekarang dah susah.Tak mampu nak PPC sejak kemerosotan income.

    So harap2 Eidan boleh kongsi, apa yg dirasakan memberi manfaat kalau nak buat duit melalui SEO?

    Terima kasih!

Leave a Reply

